Fiat126.hu - 2017. Szeptember 26. Kedd, Jusztina napja van.
 

Szervizkönyv



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 103332 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 2063  2064  2065  2066  2067   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2017.09.23 20:37:22 (103332.)
momo850r
(Balatonlelle)

Előzmény: Andrei @ 2017.09.23. 19:35:55


Köszi! Akkor holnap megejtem. Óra szereint még csak 280 van benne de óra nélkűl is ment egy keveset. Szóval ráfér :)
2017.09.23 19:42:24 (103331.)
Sebi1977
(Erdőkertes)

Előzmény: vinczy86 @ 2017.09.23. 08:05:17


Köszönöm szépen az infót!!!
2017.09.23 19:35:55 (103330.)
Andrei
(Ráckeve)

Előzmény: momo850r @ 2017.09.23. 15:12:52


Újra kellene húzni a hengerfejet az első 500 km után. Ne járj így vele, mert kiég a tömítés és akkor lehet megint szétszedni.
2017.09.23 15:12:52 (103329.)
momo850r
(Balatonlelle)
Szép naopot nektek!
Olyan érszrevételt tettem a motoron hogy a hengerfejbe lévő 2 lukas csavar (kipufogók mellett) köpi az olajat. Vagyis konkrétan nem látom de olajpöttyök vannak mind a tűzfalon mind a motortetőn. Annyit elárulok hogy nemrég kapoot motorgenerált amibe beletartozott a hengerfej felújítása, új gyári tömítés és minden úgy lett összerakva ahogy a nagy könyvben meg van írva. Ez egészséges és átlagos vagy probléma?Köszi!
2017.09.23 08:05:17 (103328.)
vinczy86
(Kosd)

Előzmény: Sebi1977 @ 2017.09.23. 05:36:33



Majdnem teljesen eredeti állapot. Be kell jelentkezni egy szemlére/vizsgára és onnan indúlhat a dolog. Van itt olyan klubtag aki ezt már végigvitte, ők biztosan több okosságot tudnak neked mondani.
2017.09.23 08:02:25 (103327.)
vinczy86
(Kosd)

Előzmény: Brumi @ 2017.09.22. 22:01:09



:)
Megnyugtatlak hogy ezek a "mesterek" ma is köztünk járnak és alkotnak. Persze már nem polskin de műveikkel nap mint nap találkozok. :)
2017.09.23 05:36:33 (103326.)
Sebi1977
(Erdőkertes)

Előzmény: vinczy86 @ 2017.09.22. 21:04:56


köszönöm a segítséget utána nézek. és köszönöm a befogadást. még egy kérdésem lenne hogy lehet OT papírt megkérni mi a menete?
2017.09.22 22:01:09 (103325.)
Brumi
(Budapest)

Előzmény: vinczy86 @ 2017.09.21. 11:28:18


Az emberi hülyeség rendszer és pártsemleges! (Peterdi Pál)
Az a legszebb,ha már ennyit mókolt vele valaki,akár gyárira is megcsinálhatta volna...., de akkor hoygan bukkanhatnánk ilyen gyönygyszemekre, amiket majd könnybelábadó szemmel mesélünk majd egykor az "önvezető autókon" felnevelkedett ifjúságnak, akik értetlenül kérdeznek vissza..., "mi az a váltókulissza??? " :-)
2017.09.22 21:04:56 (103324.)
vinczy86
(Kosd)

Előzmény: Sebi1977 @ 2017.09.22. 19:40:38



Szia! Nekem is volt egy ilyen hibám, akkor a kapcsoló volt széthullva. De lehet továbbá a kormánykapcsoló is a ludas... Így nehéz megmondani.
2017.09.22 19:40:38 (103323.)
Sebi1977
(Erdőkertes)
Sziasztok 3 napja vettem egy 1987 polki fiat ot 126P és nincs tompirott ill reflektor világításom. Tudja valaki hogy miért???
2017.09.21 19:38:43 (103322.)
TK
(Budapest)
Sziasztok.
Hátramenetben és egyesben erősen kattog a sebességváltó.
A többi sebesség jól működik. Mi lehet a hiba.
2017.09.21 18:16:14 (103321.)
Andrei
(Ráckeve)

Előzmény: Marczin Robert @ 2017.09.21. 12:34:34


Hiánypótló.

Nekem is készül egy csapágy, csavar, szimering meg minden szar méretet tartalmazó táblázatom, egyszer publikálom :)
2017.09.21 12:36:55 (103320.)
bek729
(székesfehérvár)

Előzmény: Marczin Robert @ 2017.09.21. 12:34:34



Többet nem jövök a szervizkönyvben.... ritka vagyok itt, mint a fehér holló! :D
2017.09.21 12:34:34 (103319.)
Marczin Robert
(MISKOLC)

Előzmény: bek729 @ 2017.09.21. 12:21:00


Igyekeztem Biztos Úr! Igyekeztem!!!
;) :)
2017.09.21 12:21:00 (103318.)
bek729
(székesfehérvár)

Előzmény: Marczin Robert @ 2017.09.21. 00:21:50


Előzmény: Marczin Robert @ 2017.09.21. 10:08:28



Köszi, ez a cikk már esedékes volt! :D
2017.09.21 11:28:18 (103317.)
vinczy86
(Kosd)

Előzmény: Brumi @ 2017.09.20. 22:16:35




A napokban bontottunk szét egy '90-es kocsit, ott is hasonló "iparművészeti" kreálmány volt a váltórúba beépítve. Ott az alátétek és egy slag dominált és szintén volt bilincs is. Lehet hogy ugyanaz a tuner építette ezt is... :)
2017.09.21 10:08:28 (103316.)
Marczin Robert
(MISKOLC)

Előzmény: bek729 @ 2017.09.19. 15:53:47



<126.hu>

;)
2017.09.21 00:21:50 (103315.)
Marczin Robert
(MISKOLC)

Előzmény: bek729 @ 2017.09.19. 15:53:47


Megnézem neked ha gondolod holnap délután, úgy is a boltban leszek, csak írj rám nehogy elfelejtsem.
Sőt, ha taliig ráér, és esetleg nem nagyon van a környékeden, akkor le is gyártom neked a megfelelő méretet, méreteket. ;)

2017.09.20 22:16:35 (103314.)
Brumi
(Budapest)

Előzmény: Obrotka Gyula @ 2017.09.20. 21:28:11


ok! Ott lesz! Ajálnlom a tagtársak figyelmébe!
2017.09.20 21:28:20 (103313.)
Brumi
(Budapest)

Előzmény: uz011 @ 2017.09.20. 12:27:05


Az új vezérműláncról estek le oldalról "vezetőfogak" 2db is, még szerencse, hogy újra le kellett vennem az olajteknőt, ott találtam meg az egyik fogat az olajban, a másikat meg az olajszivattyú házában.
Tettem bele egy jó állapotút még a tartalék készletből, most azzal megy.

Sokszor már az új alkatrész minőségénél egy használt is megbízhatóbb.
2017.09.20 21:28:11 (103312.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: Brumi @ 2017.09.20. 21:24:12


Feltolhatod a galériádba, mert a saját kocsidat ábrázolja. :)

Nincs mit!
2017.09.20 21:24:12 (103311.)
Brumi
(Budapest)

Előzmény: Obrotka Gyula @ 2017.09.20. 12:35:13


Köszönöm a segítségedet Gyula!
Sajnos a "szakbarbár" már a kulisszába is betette a kezét,és "szaktudását". Ez jellemző volt az egész autóra, hogy értelmetlen és céltalan "átalakításokat"??? csinált.
Itt például egy tolatólámpa kapcsolót hegesztett be a kulisszába, (kb mint a féklámpa kapcsoló), ami a hátrameneti helyzetből a váltórudazatot visszairányította a 4.-be, miközben a váltókar a hátrameneti helyzetben maradt.

Hogy erre a kapcsolóra mi szükség volt, azt nem értem, de nem fogom megkérdezni az előző tulajtól,mert ha találkoznánk, nem válaszokat kapnék, hanem kb 3-5 évet garázdaságért,meg súlyos testi sértésért! :-)

Hogy az elmúlt kb 300 km próbaút alatt, ez hogy nem derült ki, azt magam sem értem.
Képet hova lehet feltölteni? Mert megörökítettem a kiszerelt kulisszát, és szeretném megosztani a tagtársakkal.
Azóta egy bontott kulissza került beépítésre,és tökéletesen működik az összes sebesség.
Mégegyszer köszönet Obrotka Gyulának!
2017.09.20 12:35:13 (103310.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: uz011 @ 2017.09.20. 12:27:05


Kulisszában "csak" két taknyolás volt. Ezek egyenként is elegek lettek volna a rükverc hiányához. :)
2017.09.20 12:27:05 (103309.)
uz011
(Győr)

Előzmény: Brumi @ 2017.09.20. 08:25:42


Az új bak is lehet szar, már sokszor előfordult. :D
2017.09.20 08:29:12 (103308.)
Brumi
(Budapest)

Előzmény: Obrotka Gyula @ 2017.09.19. 21:38:50


szia!
Elvileg megvan a számod, bár pár éve beszéltünk utoljára.
Megkeresem, és hívlak!
2017.09.20 08:25:42 (103307.)
Brumi
(Budapest)

Előzmény: Andrei @ 2017.09.19. 20:46:27


Köszönöm!
Karburátorost találtam a neten,úgyhogy az megoldódott.
Igazából csak azt szeretném, ha be lenne állítva rendesen,mert ez "csak úgy" fel lett rakva rá az itthoni készletből, miután az eredetijét az előttem "felújítónak" sikerült össze-vissza b...nia, használhatatlan volt.

Inkább elmozdulás lesz akkor a probléma, mert minden új.
Gondoltam, hogy valami ilyesmi lesz a megoldás, csak még nem jártam így!

Köszönöm a segítségedet! :-)
2017.09.19 21:38:50 (103306.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: Brumi @ 2017.09.19. 19:50:47


Helló!

Váltóra rá tudok nézni, ha gondolod. Szintén Óbuda.
2017.09.19 20:46:27 (103305.)
Andrei
(Ráckeve)

Előzmény: Brumi @ 2017.09.19. 19:50:47


1: Váltó elfordult egy kicsit jobbra, vagy a váltótartó gumi szakadt el, vagy nem volt rendesen rögzítve. Rugalmas váltóösszekötő is lehet a ludas. Lemész aknába, miközben valaki próbálja hátrába tenni és végigköveted a rudazat mozgását. Hamar megvan, melyik alkatrész a hibás.

2: Ott tudsz karbit műszerrel állíttatni, ahol régen volt zöldkártya vizsgáztatás. Jellemzően műszaki vizsgás helyeken. Bemész, elmondod mit szeretnél, kinevetnek, fizetsz és megcsinálják :) :) (sokat nem kell várni tőle)

Andrei szerkesztette 2017.09.19 20:47:32-kor.
2017.09.19 20:13:32 (103304.)
tutuvári
(Kovácsvágás)

Előzmény: gyenis96 @ 2017.09.19. 19:39:13


Rendben van. Megnézem azokat a dolgokat amiket írtál. Köszönöm a segítséget.
2017.09.19 19:50:47 (103303.)
Brumi
(Budapest)
Üdvözlet a csapatnak!
Új belépő vagyok a clubban, de már régebb óta "pókozom". Van egy 88-as kispókom, meg pár hónapja egy 79-es is. Az utóbbi kapott egy teljes felújítást, teljesen új fékrendszert, motor teljesen szétszed, újra összerak, új gömbfejek a kormányműbe,új lengéscsillapítók, stb.
Két kérdésem lenne
1, pár napja egyik percről a másikra eltűnt belőle a hátramenet. A benzinkúton volt gond nélkül, kb 5 km múlva egy áruházi parkolóban már nem volt. Hang nem volt, csattanás, vagy ilyesmi.
Kuplung, kinyomócsapágy "O" km-es, rugalmas összekötő új.
Előrefelé megvan mind a 4 sebesség gond nélkül, de a hátramenet helyén mintha 4.-ik be tettem volna, szépen mozdul előre.
A váltórudazat szemmel láthatólag működik a váltókar gond nélkül lenyomható,és hátrahúzható, csak az "R" helyén ,mintha a 4.-ik lenne.
Nem megoldhatatlan a hátramenet sem, elég könnyen tologatom (196 magas vagyok, és 115 kg), csak elegánsabb, és kényelmesebb volna, a "gyári megoldás" :-)

2. Karburátort géppel hol tudok beállítattni? Fülre jó, alapjárat szép, nem fulladozik,indul könnyen, húz is, de azért jobban örülnék, ha a CO-t géppel állítanák be.

Óbudán vagyok, úgyhogy jó lenne, ha esetleg a közelben tudnátok mondani valakit.

Köszönöm a segítséget!

Üdvözlettel
Brumi
2017.09.19 19:39:13 (103302.)
gyenis96
(pécs)

Előzmény: tutuvári @ 2017.09.19. 16:28:09


A legrosszabb esetbe gyűrűzés. Elkoptak a dugattyúgyűrűk.
De mielőtt bontasz, nézd meg egyszer ezt a lángfogót amit a srácok is mondanak, majd tegyél fel egy vadi új olajbeöntő sapkát, lehet hogy annak a szeleprugója van elfáradva.
Én most zongoráztam ezt végig és nekem sajna gyűrűzés lett a vége :\(
Ha esetleg van valakinek okosabb ötlete, az úgyis leírja majd!
2017.09.19 19:24:52 (103301.)
tutuvári
(Kovácsvágás)

Előzmény: Andrei @ 2017.09.19. 18:41:40


Igen benne van.
2017.09.19 18:41:40 (103300.)
Andrei
(Ráckeve)

Előzmény: uz011 @ 2017.09.19. 18:36:28


A "lángfogó". Én is ezt akartam kérdezni :)
2017.09.19 18:36:28 (103299.)
uz011
(Győr)

Előzmény: tutuvári @ 2017.09.19. 16:28:09


Szelepfedél elvezető csövében bent van a "szűrő"?
2017.09.19 16:28:09 (103298.)
tutuvári
(Kovácsvágás)
Sziasztok. A levegőszűrőm elég olajos. A kartel visszavezető cső végén is van olaj elég rendesen. Az lenne a kérdésem, hogy ez miért van és hogy tudnám megszüntetni?
2017.09.19 15:53:47 (103297.)
bek729
(székesfehérvár)
Megkérdem itt is, hátha valaki tudja kapásból mondani.
A fékfémcsövek hosszait tudja valaki?
2017.09.06 23:59:33 (103296.)
aurelherman
(Nagyszalonta )
THX!

Előzmény: Obrotka Gyula @ 2017.09.06. 17:05:57


2017.09.06 18:35:53 (103295.)
hlaci97
(Zalakomár)

Előzmény: Andrei @ 2017.08.28. 16:03:36


Azon már nem akartam állítani, mert az jól be volt állítva, biztos hogy rendesen kiemelt. Viszont a probléma óta mentem több mint 600km és a probléma szépen fokozatosan megszűnt, most egészen finoman jár a váltókar és könnyen veszi a fokozatokat. Gondolom az olajhiány ártott meg neki kicsit, aztán ahogy ezt megoldottuk, idővel eljutott minden helyre az olaj, és helyreállt a rend :) De köszönöm az ötleteket :)
2017.09.06 17:05:57 (103294.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: aurelherman @ 2017.09.06. 13:10:26


Ott kell feltölteni, de vannak mágusok, akik szuszogón át is meg tudták oldani.

Hivatalosan 1,1 liter kell bele.
2017.09.06 13:12:46 (103293.)
aurelherman
(Nagyszalonta )

Előzmény: Laceeee @ 2017.09.06. 08:52:02



Ja! Jo otlet, kosz!
2017.09.06 13:10:26 (103292.)
aurelherman
(Nagyszalonta )
Igazad van... pont 1 liter kell bele? Gondolom nem a nivocsavarnal kell feltolteni... &#128522;

Előzmény: Andrei @ 2017.09.05. 21:31:40


2017.09.06 08:52:02 (103291.)
Laceeee
(Pécs Európa kulturális fővárosa 2010)

Előzmény: aurelherman @ 2017.09.05. 16:38:58


Hegesszetek rá egy nagyobb anyacsavart.
2017.09.05 21:31:40 (103290.)
Andrei
(Ráckeve)

Előzmény: aurelherman @ 2017.09.05. 16:38:58


Bontózz egy váltót, illetve ismerek itt néhány arcot, akik az elmúlt években tönkretettek néhányat, biztos akad egy nívócsavar :)

Amúgy minek cserélni, ha már itt tartunk? Olajat ereszd le, 1 liter frisset tölts vissza és boldogság.
2017.09.05 16:38:58 (103289.)
aurelherman
(Nagyszalonta )
Sziasztok,

sebvalto nivocsavarja tonkre van teve. Szerelo bacsi ki tudja muteni, de tonkre fog menni es nem tudjuk mivel helyettesiteni. Otletek?
Eredetit nem talaltam....

Koszi!
2017.08.28 16:03:36 (103288.)
Andrei
(Ráckeve)

Előzmény: hlaci97 @ 2017.08.27. 10:21:26


Feszíts egy kicsit azon a kuplungbowdenen...
2017.08.27 10:21:26 (103287.)
hlaci97
(Zalakomár)
Újabb probléma a kispolákommal  :/ Az elmúlt pár napban azt vettem észre, hogy a váltókar egyre nehezebben mozog és nehézkes váltani mert alig akar bemenni egyik fokozatból a másikba a váltó. Ránéztem a váltóolajra, hát nem sok volt benne..Feltöltöttem új olajjal(80w-90 GL4), valamelyest javult a helyzet, de nem sokat..Ja és még egy dolog: Ha mondjuk áll egy éjszakát az autó és beindítom, nem tudom normálisan sebességbe rakni. Mindig úgy szoktam egyesbe rakni, hogy először 2es és onnan egyes így nem recseg és szépen veszi..Na most egyáltalán nem lehet indítás után a szinkronos fokozatokba berakni. Egyesbe bemegy, csak kegyetlenül recseg..viszont ha már bement, utána beveszi a többi sebességet is még ha nehézkesen is. Próbáltam már úgyis, hogy mikor hideg a kocsi, akkor nem üresbe indítom be és utána teszem sebességbe, hanem beteszem egyesbe kuplung benyom és úgy indítom a kocsit...Végülis működik, de indítózásnál ránt egyet az egész kocsin, mintha az elején ki se nyomtam volna a kuplungot.. Talán a szinkongyűrűk adták meg magukat vagy mi lehet a baj? Arra is gondoltam, hogy a kuplung nem emel ki rendesen, de azzal nincs gond, ki is emel, nem csúszik, jó helyen fog..
2017.08.24 20:04:05 (103286.)
hollo
(Valahol)

Előzmény: tutuvári @ 2017.08.24. 19:56:31


Így lett.... :)

Előzmény: momo850r @ 2017.08.24. 16:01:00


Ravernak igaza van.
2017.08.24 19:56:31 (103285.)
tutuvári
(Kovácsvágás)

Előzmény: FZRTom @ 2017.08.24. 18:18:39


Én is sokat küzdöttem a régi, hagyományos gyújtással. Állandóan kondit kellett cserélnem. Már mindent kicseréltem a kondin kívül a gyújtás körül. Akkor sem volt jó. Állandó szerelés és idegbaj, hogy nem megy a kis autó. Beruháztam egy elegant gyújtásba és azóta, lekopogom gyorsan, semmi gond nincs vele.
2017.08.24 18:18:39 (103284.)
FZRTom
(Zalaegerszeg)

Előzmény: momo850r @ 2017.08.24. 16:01:00


Mégegy ok, hogy az elegantot válaszd. Ravernek igaza van.
2017.08.24 16:01:00 (103283.)
momo850r
(Balatonlelle)

Előzmény: raver @ 2017.08.24. 00:01:45


Jelen pillanatban patika a blokkja, és minden ami kopott , nyúlott és rossz volt le lett cserélve. Mondhatni hogy a dugattyú és a henger nem lett piszkálva, de minden más a szelepektől kezdve a főtengelycsapokig újraesztergálva stb. És emiatt szeretném tökéletesíteni és modernizálni egy komolyabb gyujtás egységgel.

Fórum

Partnereink

Közelgő találkozók

Képek

  • Hirdetés
    Hirdetés
  • Hirdetés
    Hirdetés

  • Gyuszi
  • Hirdetés
    Hirdetés
  • Hirdetés
    Hirdetés

Hirdetés