Fiat126.hu - 2017. Szeptember 22. Péntek, Móric napja van.
 

Gazdik - 18kw



Nagyapám, Apám és Bátyám után (persze már mindenki tovább lépett :) ) sok tapasztalat és alkatrész maradt a Pók-olásból.
Így kérdés sem volt mi lesz az első autó!!!
Kb 5 éve van nálam útszéléről mentettük sok állásból.Akkor  ki volt már kasznizva egyszer de mint utólag kiderült elég hanyagul. Ezért egy fél éve vettem egy Co2-t és kikaszniztam magam (bár még nem csináltam ilyet ). Innentől már nem volt megállás! Egybe húztam a rácsot kapott egy elektromechanikus zárat és minden embléma helyet kihegesztettem. Előre mindkét oldalra Új külső dobotkat kapot és új teljes sárvédőket. Persze ami rohadás volt azt is orvosoltam . 
beheggeltem az oldal index helyét is de ez bukta mert elvileg amin volt arról nem lehet levenni habár az oldal index nem kötelező... ugyhogy kapott valami lapos lámpa trutyit...
Már újra az aszfalt csíkon vagyunk de tovább  építgetem és tavasszal  újra is fényezem. Ezüst, narancs vagy piros színben de még képlékeny. Breaking news: Összel fényezem és Piros színt kap.
                      Összeállóban van már az ELFOGÓ VADÁSZ motort is  :) 
    (felújjított Panda HF úgy  minusz 0.5 mm-rel, polírozott leömlő könyökökkel,duplatorkos karbi, sport veztengely és sport kipuff . Persze újra fúrt henger és túlméretes dugót,gyűrűt is kap, csapszeg, perselyek és az összes síkcsapágy csere ) 
    Vagyis egy 0km-es motor ami szigorúan utcára épül azért ilyen szerényke.   
Végül az Egyetemen leesztergálunk egy cseppet a lendkerékből  is 5.75kg lett, tudom lehetne könnyebb is de ne feledjük ez a moci utcára kell, nem pályára!
Megjött az igc 60, ez fogja az  előgyujtást vezérelni ha bekerül a kocsiba ha elöbb nem nyeli el a Mocim ugy hogy még nincs is benne mert az is szarakszik. Jelenleg ez a moci karbiból visszadurrog ugyhogy folyton átkozódom.
Kéne még egy gömbcsuklós hardy menesztő... Ha van eladó írj egy PÜ-t, de mivel nem igen akad sütettem egy sokkal keményebbet  hardy-t.

UPDATE: IGC60 kuka. Elegant gyújtás van bár áttudom szívni a vákum jeladót... Szerintem az is ratyi. Meglet a durrogás és csattogás hiba oka. A Lengyel kék dobozos vacsi új (mint kiderült újra köszörült tengely ) hibás és túl alacsonyra van köszörülve az alapkör így zárt állásban megmunkálatlan részhez ér a szelepemelő tőke... Ami azért jó mert össze-visszanyitogatja a szelepeket zárt állásban. A fölösleges megmunkálatlan részeket elesztergáltuk. Hf újra generál bár jó ha 1 üzemóra volt benne...
Moci már benn finom hangolás alatt...
Olyan szerencsés is vagyok hogy az elmúlt 3-4 évben mindkét küszöböm átrohadt úgyhogy részesülök egy kasznizás ismételt örömeiben is...

De kell még sok munka és idő....

Mindenkinek jó PÓKOLÁST



Nincs zár és luk. egybe húzott rács Új külső dob és sárvédő mindkét oldalt, és semmi embléma. Mint egy kapafogu nyúl. Hát nem meg kell enni pörköltnek:) Semmi játék csak komolyan! Csak beugrottam egy sütire és mire kijöttem ő is tiszta porcukor lett Xenon szemek Végre el tudom kedzdeni a felújjítás :) És a moci is ezt a színt kapta Egyszer kész lesz... hullásmos lett a szórógitt mint a haragos tenger :( Kezdődik mázolás... Juhúúú első réteg ...Pipa!

Fórum

Partnereink

Közelgő találkozók

Képek


  • TOM126

  • Brumi
  • Hirdetés
    Hirdetés
  • Hirdetés
    Hirdetés

  • Taurus79

Hirdetés