Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!
2013.01.09 19:51:57 (190909.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)
|
Előzmény: vazboy @ 2013.01.09. 19:46:48
Mondjuk egy 1:1,5-es méretarányú verziója már tetszene, mert a forma jó és ötletes maga az egész.
Szép állapotúnak tûnik amúgy.
|
2013.01.09 19:46:48 (190908.)
vazboy
(Budapest, III. ker. Békásmegyer / Nagykovácsi)
|
Előzmény: Obrotka Gyula @ 2013.01.09. 19:40:06
https://picasaweb.google.com/101546551229902541564/SKIF?authkey=Gv1sRgCO26xJzXtpCzlAE Itt van újra .Nekem tetszik mert, már elegem lett a sátor állításból meg abból, hogy nem férek el benne.
vazboy szerkesztette 2013.01.09 19:48:18-kor.
|
2013.01.09 19:40:06 (190907.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)
|
Előzmény: vazboy @ 2013.01.09. 19:32:33
Egy baj van, hogy a Skif nem tetszik és az én szememnek túl széles is. Amúgy nem jó a link.
|
2013.01.09 19:32:33 (190906.)
vazboy
(Budapest, III. ker. Békásmegyer / Nagykovácsi)
|
Előzmény: Obrotka Gyula @ 2013.01.09. 19:10:38
Én a veszekedés helyett vettem egy skif-et /https://picasaweb.google.com/101546551229902541564/2013Januar9?authkey=Gv1sRgCO26xJzXtpCzlAE/ a ladámhoz
|
2013.01.09 19:30:28 (190905.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)
|
Előzmény: Marczin Robert @ 2013.01.09. 19:17:12
Kettõ van, egy mûbizonylat.
Már csak egy horpadást kellene csinálnom a hátfalra.
|
2013.01.09 19:28:55 (190904.)
nyuszy
(Székesfehérvár)
|
Előzmény: ParaSoniC @ 2013.01.09. 19:09:26
Hát, az biztos, hogy évi egy alkalomra olcsóbb lenne, mint csak a mûszaki meg biztosítás költsége.
Előzmény: Marczin Robert @ 2013.01.09. 19:05:17
Nekem ilyen nagy igényeim nem lennének, csak nézzen ki elfogadhatóan és használhatóan kívül és belül is. De mire ez úgy néz ki, mint ez a bérlõs, az is százezres ráköltés :(
|
2013.01.09 19:17:12 (190903.)
Marczin Robert
(MISKOLC)
|
Előzmény: Obrotka Gyula @ 2013.01.09. 19:10:38
... akinek van vonóhorga.
|
2013.01.09 19:17:12 (190902.)
kasnyocki77
|
Előzmény: hepike @ 2013.01.08. 21:23:36
Mint írtam megkérdeztem a karburátort, az üzenetek rovatban olvasható a válasz: http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/motoralkatresz_henger_hengerfej/veteran_auto_ikov_karburator_1693831634.html
|
2013.01.09 19:10:38 (190901.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)
|
Előzmény: Marczin Robert @ 2013.01.09. 19:05:17
Vagy úgy kell csinálni, mint a Ladások. Többen venni egyet.
Aztán mehet a harc, hogy ki vigye a nyár talira.
|
2013.01.09 19:09:26 (190900.)
ParaSoniC
|
Előzmény: Marczin Robert @ 2013.01.09. 19:05:17
Akkor bérelni kell, nem is drága....
http://www.jofogas.hu/budapest/Lakokocsi_berbeado_5545721.htm
|
2013.01.09 19:05:17 (190899.)
Marczin Robert
(MISKOLC)
|
Előzmény: Obrotka Gyula @ 2013.01.09. 18:48:33
Ismerõs.... ahogyan a futó is. Túl sokba lenne, mire olyan lenne, amilyennek megálmodtam, (egyezõ szín, egyedi belsõ, korrekt felszereléssel, felnivel, stb) s éves szinten kb kétszer venném elõ. Egyszer mondjuk Velencére, egyszer meg mûszakira... Tudtad hogy két évre adnak mûszakit?
|
2013.01.09 18:55:25 (190898.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)
|
Előzmény: nyuszy @ 2013.01.09. 18:51:55
Akkor ezt meg is beszéltük.
NDK-s utifutinak látom értelmét, ami Hári Ferinek is van.
|
2013.01.09 18:51:55 (190897.)
nyuszy
(Székesfehérvár)
|
Előzmény: Obrotka Gyula @ 2013.01.09. 18:48:33
Pont ugyanígy érzek. Az egyetlen érdekes benne, hogy Polskihoz való, de ettõl még pont ugyanúgy nincs rá szükségem, mint egy másikra De azért kéne
|
2013.01.09 18:48:33 (190896.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)
|
Előzmény: nyuszy @ 2013.01.09. 18:42:24
A lehetõség adott.
Túl sok értelmét nem látom, pedig tetszik. Pócki után nem kötném, egy igényes felújítás meg túl sok lenne. Kertbe állítani meg nem kell.
|
2013.01.09 18:42:24 (190895.)
nyuszy
(Székesfehérvár)
|
Előzmény: Obrotka Gyula @ 2013.01.09. 17:49:34
Tök megvenném
|
2013.01.09 17:49:34 (190894.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)
|
Előzmény: KeMa @ 2013.01.09. 17:46:50
Eladónak van kúpos is.
|
2013.01.09 17:46:50 (190893.)
KeMa
(Monorierdő)
|
Polskis lakókocsi:
http://auto-motor.vatera.hu/egyeb_jarmu/egyeb/predom_prespol_n_126_e_lengyel_lakokocsi_1_1690579841.html?bk_medium=selfpromo&bk_source=gravity_vatera&bk_campaign=gravity&bk_content=item_page&bk_referral=http%3A%2F%2Fwww.vatera.hu%2Fuser%2Faccount%2Fadd2watched.php&bk_term=predom-prespol%20n-126/e%20lengyel%20lakokocsi!(1)
Hátha valakit lázba hoz.
|
2013.01.09 13:15:38 (190892.)
Imi
(Hajdúböszörmény)
|
Errõl mi a véleményetek, valakinek van esetleg tulajdonában: http://www.hasznaltauto.hu/auto/nissan/tiida/nissan_tiida_1.8_tekna_digit.klimaalufelniparkradar-6477464
Imi szerkesztette 2013.01.09 13:16:10-kor.
|
2013.01.09 13:10:29 (190891.)
Gabe
(Székesfehérvár)
|
Előzmény: Obrotka Gyula @ 2013.01.09. 13:07:27
Acetont használunk. Próbáltuk a speckó oldószert is, de mint említettem annyira nem vált be.
|
2013.01.09 13:07:27 (190890.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)
|
Előzmény: Pety@ @ 2013.01.09. 12:46:43
Nekem oda csak kromofág került, ami sokkal életszerûbb.
Előzmény: nyuszy @ 2013.01.09. 12:55:42
Tû?
Előzmény: Gabe @ 2013.01.09. 12:56:26
És oldószert nem tartotok hozzá?
|
2013.01.09 12:56:26 (190889.)
Gabe
(Székesfehérvár)
|
Előzmény: Pety@ @ 2013.01.09. 12:46:43
Nyomás alatt lévõ ragasztócsõ eldurran. Megy mindehova, nem válogat. Nem csak pici tubusos kiszerelésben létezik pillanatragasztó, mi spec 0,5-2kg-osakat használunk.
|
2013.01.09 12:55:42 (190888.)
nyuszy
(Székesfehérvár)
|
Előzmény: Pety@ @ 2013.01.09. 12:46:43
A szádra úgy kerül, hogy foggal próbálod kinyitni a tubust, a szemedre meg fröccsenéssel.
|
2013.01.09 12:46:43 (190887.)
Pety@
|
Előzmény: Obrotka Gyula @ 2013.01.09. 12:25:53
Igen, azon én is gondolkodtam, hogy hogyan kerül pillanatragasztó valakinek a szemgolyójára. Már az ajak is mókás, de a szemgolyó mindent visz...
|
2013.01.09 12:40:02 (190886.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)
|
Előzmény: FZRTom @ 2013.01.09. 12:30:17
Köszi!
Megpróbálom, valahol még van is szilikonom egy üvegben. Az legalább tuti nem bántja a mûbõrt.
|
2013.01.09 12:36:16 (190885.)
Gabe
(Székesfehérvár)
|
Előzmény: Obrotka Gyula @ 2013.01.09. 12:25:53
Acetonra szavaznék. De léteznek kifejezetten megkötött pillanatragasztó eltávolítására szolgáló szerek is, bár a tapasztalat szerint csodára azok sem képesek. Kisebb, vékony rétegekkel jó eredményt lehet elérni, de ha ráömlött a cucc, akkor már mindegy. Loctite-nál érdemes keresgélni.
|
2013.01.09 12:30:17 (190884.)
FZRTom
(Zalaegerszeg)
|
Előzmény: Obrotka Gyula @ 2013.01.09. 12:25:53
Én szilikonolajjal próbálkoznék, mivel nagyon jók a formaleválasztási tulajdonságai. A mûbõr felissza és jó esetben (alákúszik) le is dobja a ragasztót. Utána nyom nélkül eltávolítható.
|
2013.01.09 12:25:53 (190883.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)
|
Pillanatragasztó nyomok eltávolítására van valakinek bevált módszere? Mûbõrrõl kellene leszednem.
http://www.g-bush.hu/eltavolitas.html Ennél picit életszerûbb tanácsoknak örülnék. Különösen a szemgolyóra ragadt verzió kedves nekem.
|
2013.01.09 10:04:40 (190882.)
KeMa
(Monorierdő)
|
Előzmény: dexter @ 2013.01.08. 23:16:32
Nem tudom. De állítólag a gyertya szeret berohadni a hengerfejbe
|
2013.01.09 08:16:57 (190881.)
raver
(Pápa)
|
Előzmény: Karki @ 2013.01.08. 20:15:44
Igen, képes lennék azt választani. de az általad linket is nagyon csinoska.
|
2013.01.09 07:45:03 (190880.)
nyuszy
(Székesfehérvár)
|
Előzmény: hollo @ 2013.01.09. 07:41:16
Hát, elvben ha vannak kinti papírjai, és EU-s országból hozza az ember, akkor itthon is forgalomba kellene tudni helyezni. Persze ez azt feltételezi, hogy olyan papírjai vannak, amibõl kiderül, hogy mi ez, különben az NKH és a buta nézés esete fog fennforogni Az az egy szerencse, hogy elég ronda és drága ez az izé ahhoz, hogy keveseket érintsen ez a kérdés érzékenyen
|
2013.01.09 07:41:16 (190879.)
hollo
(Valahol)
|
Előzmény: nyuszy @ 2013.01.09. 07:34:00
Jah... képben vagyok, hallottam a róla, csak idehaza ez a típusengedély (vizsga) a forgalomba helyezéshez, hagyományos rendszámmal, amit lehet nem lenne lehet egyszerû elsõként megejteni. Ha OT-ban gondolkodunk más a helyzet természetesen.
|
2013.01.09 07:34:00 (190878.)
nyuszy
(Székesfehérvár)
|
Előzmény: hollo @ 2013.01.09. 07:28:59
http://www.automobile-catalog.com/make/moretti/126_minimaxi/126_minimaxi/1977.html http://en.wikipedia.org/wiki/Moretti_Motor_Company
|
2013.01.09 07:28:59 (190877.)
hollo
(Valahol)
|
Előzmény: nyuszy @ 2013.01.09. 06:46:13
Végül is lehetséges....
|
2013.01.09 06:46:13 (190876.)
nyuszy
(Székesfehérvár)
|
Előzmény: hollo @ 2013.01.08. 21:59:04
Miért? Ezt így sorozatban gyártották, ha vannak papírjai, simán OT-zhetõ.
|
2013.01.08 23:16:32 (190875.)
dexter
(bekescsaba)
|
Előzmény: KeMa @ 2013.01.08. 23:14:36
ez furcsa . az egy pofonegyszeru , nyomorudas blokk . mit tudtak rajta elszurni ? egyebkent nagyon tetszik hogy a pokhoz hasonlo arakkal dolgozik : pl FoMoCo gyertya 800ft/db
sajnos a lengyel kasznigyarto gepsor kicsit tulnyomja a lemezt - ezert szinte minden sima ka tankolonyilasa korul el kezd rozsdasodni - porozussa nyulik a lemez a sajtolaskor .
dexter szerkesztette 2013.01.08 23:17:38-kor.
|
2013.01.08 23:14:36 (190874.)
KeMa
(Monorierdő)
|
Előzmény: dexter @ 2013.01.08. 23:08:51
Nem konkrétan a streetKA volt, hanem a mezei. Több irányból hallottam -és majdnem saját magam is megtapasztalhattam-, hogyha az ember nincs eléggé felkészülve, akkor érheti meglepetés egy gyertyacserekor is, például
|
2013.01.08 23:08:51 (190873.)
dexter
(bekescsaba)
|
Előzmény: KeMa @ 2013.01.08. 14:46:49
nem nagyon vacak vannak kompromisszumai , de a streetka felulvezerelt , lancos es olaszoknal keszul elegge manufakturalis modszerekkel . mi rosszat hallottal rola ?
|
2013.01.08 21:59:54 (190872.)
ParaSoniC
|
Előzmény: hollo @ 2013.01.08. 21:59:04
elképzelhetõ
|
2013.01.08 21:59:04 (190871.)
hollo
(Valahol)
|
Előzmény: ParaSoniC @ 2013.01.08. 21:56:00
Ez egy rendszám nélküli verzió lenne itthon.....
|
2013.01.08 21:58:26 (190870.)
fecoo
|
oksa köszönöm a válaszokat
|
2013.01.08 21:56:16 (190869.)
KeMa
(Monorierdő)
|
Előzmény: fecoo @ 2013.01.08. 21:54:18
Ha arra gondolsz, hogy a kettõ csereszabatos-e, akkor igen. Felcserélhetõ a kettõ.
|
2013.01.08 21:56:00 (190868.)
ParaSoniC
|
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fiat-126-minimaxi-moretti-ferrara/168369469.html?lang=de&pageNumber=4&__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=8800&makeModelVariant1.modelId=4&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT
6000 ejró.... valaki?
|
2013.01.08 21:55:35 (190867.)
hollo
(Valahol)
|
Előzmény: fecoo @ 2013.01.08. 21:54:18
Teljesen egyforma a felfogatásuk.
|
2013.01.08 21:54:18 (190866.)
fecoo
|
Sziasztok valaki segíthetne nekem olyanba hogy a bovdenes és a sima önindító felfogatása ugyan az e....
|
2013.01.08 21:50:37 (190865.)
ParaSoniC
|
Előzmény: nyuszy @ 2013.01.08. 21:46:35
Semennyire sem...
3000 volt a kikiáltási ár, fogalmam sincs, mennyiért vitték el
|
2013.01.08 21:46:35 (190864.)
nyuszy
(Székesfehérvár)
|
Előzmény: KeMa @ 2013.01.08. 21:34:22
De, csak nekem reális álmaim vannak
Előzmény: ParaSoniC @ 2013.01.08. 21:34:31
Az nagyon jó ár, tekintve a 650 ritkaságát. Mennyire volt lepusztulva?
|
2013.01.08 21:40:44 (190863.)
hollo
(Valahol)
|
Előzmény: ParaSoniC @ 2013.01.08. 21:34:31
Lekéste a licitet
|
2013.01.08 21:40:36 (190862.)
kasnyocki77
|
Előzmény: hepike @ 2013.01.08. 21:23:36
Rákérdeztem. Mihelyt megvan a válasz, és persze megfelelõ, akkor lehet beújítom Bár az zavaró, hogy a két benzin csatlakozáson kívül, még két csõ van....
|
2013.01.08 21:34:31 (190861.)
ParaSoniC
|
Előzmény: nyuszy @ 2013.01.08. 21:28:59
Pár hete ebay-en volt egy pop650, 3000 Euróért
|
2013.01.08 21:34:22 (190860.)
KeMa
(Monorierdő)
|
Előzmény: nyuszy @ 2013.01.08. 21:28:59
Oszt' autód nincs ilyen?
|
|