Elsõ kisautó(
DDU-138) 2009 08 22-én hoztam el.
Amit tudni kell:
-
1986 12. 05- én helyezték elõször forgalomba.
-
Sok emlék és élmény fûz hozzá, ezért teljes felújítást fog kapni, ami már el is kezdõdöt, de nem 2 nap egy ilyen folyamat. :)
-
Terv: NEM GYÁRI lesz. :) Ebben lesz okosabb motor, bis váltó, fogas kormánymû, meg minden más nyalánkság.
A második kisautó(
EHL-370)
Amit tudni kell:
-
1986 03 21-én került elöször forgalomba
-
1. tulajdonostól vásároltam
-
soha nem volt törve, lakatolva és festve
-
Sajnos már nincsen meg.
Harmadik kisautó(BBU-537)
Amit tudni kell:
-
2012 november 25-én hoztam el Soroksárról
-
2. tulajdonosnál volt, 45 ezer km van benne
-
eredeti fényezés és karosszéria elemek
-
vezetett szervízkönyv!
Használós autónak vettem, de félek, hogy ebbõl se lesz igásló. Az állapota sokkal jobb annál, mint amire vártam, így a lehetõ legjobb állapotra akarom visszahozni. Szépen sorban minden fel lesz újítva rajta, a bódén kívül, mert azt nem akarom bántani. Belsõ tér felújítva(ritka kék színû kárpitok), vadi új motor-váltó, kaszni eredeti állapotba visszahozva. 2016-ban remélhetõleg teljes szétszedés és felújítás, karosszéria minimális törõdést igényel, fényezés 95%-ban így is gyári marad.
Negyedik kisautó-BIS
-84 ezer km, gyári fényezés, kevés rozsda, tákolásmentes
-8 évet rohadt a szabad ég alatt, de jó állapotban átvészelte az elmúlt éveket
-teljes gyári állapot visszaállítása a cél, nagyon max enyhe ültetés és másik felnik jöhetnek szóba.
Régi blog:
http://p126.blog.hu/
Mostani blog:
http://zotyo.garazs.net/
E-mail címem:
veghzotyo@gmail.com