Fiat126.hu - 2017. November 22. Szerda, Cecília napja van.
 

Szervizkönyv



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 103413 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 2065  2066  2067  2068  2069   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2017.11.17 19:46:18 (103413.)
gyenis96
(pécs)
Üdv!
Valakinek tapasztalata Magneti Marelli lengéscsillapítokkal?
Mennyire minőségiek? Milyen tartósak? stb..?
2017.11.17 16:24:41 (103412.)
poczi
(Ózd)
Sziasztok!
Milyen méretű és márkájú gömfej kinyomó jó a kispókhoz.Vennék valami olcsóbbat.A kinyomókon mit jelentenek a számok(15.17...stb.)
Ti melyiket ajánljátok.Nézegettem pl a Yato-t.
2017.11.11 18:55:38 (103411.)
Olivér1227
(Ócsa)
Sziasztok!
Ezúton szeretnék segítséget kérni
Nem rég vásároltam egy kis polskit leállítottam a hét végén semmi gond nem volt később be akartam állni vele a kertbe és sajnos nem bírom sem üresbe sem hátramenetbe tenni 2 hete
jártam vele dolgozni semmi baja nem volt minden tökéletesen működött mi lehet a baja válaszotokat előre is köszönöm
2017.11.01 18:52:38 (103410.)
Polskis
(Jánossomorja)

Előzmény: Andrei @ 2017.11.01. 13:45:39


Köszi.
2017.11.01 13:45:39 (103409.)
Andrei
(Ráckeve)

Előzmény: Polskis @ 2017.11.01. 13:31:43


Igen.
2017.11.01 13:31:43 (103408.)
Polskis
(Jánossomorja)
Sziasztok. Castrol 10w 40 olaj megfelelő választás kispolskiba?
2017.10.28 03:16:01 (103407.)
raver
(Pápa)

Előzmény: momo850r @ 2017.10.27. 17:01:13


A lpr nem annyira. A maff inkább.
2017.10.27 17:01:13 (103406.)
momo850r
(Balatonlelle)
Sziasztok!
Nektek melyik fék márka vált be a legjobban a Pókon?
Teljesítmény és élettartam szempontjából. Köszi a válaszokt! :)

momo850r szerkesztette 2017.10.27 17:01:29-kor.
2017.10.25 18:16:47 (103405.)
Andrei
(Ráckeve)
1300 km az összerakás óta, most először nyomatékkulccsal 45 Nm-re húztam le a hengerfejet és még nem kellett újrahúzni. Eddig volt, hogy 500 km-t sem ment az összerakástól 1-1 javítás után, pedig kézre bőven többnek éreztem, mint 45.
Mi lehet :)
2017.10.23 19:50:37 (103404.)
tutuvári
(Kovácsvágás)

Előzmény: Andrei @ 2017.10.23. 18:30:02


Nem maradt el megcsináltam azt is.
2017.10.23 18:30:02 (103403.)
Andrei
(Ráckeve)

Előzmény: tutuvári @ 2017.10.23. 16:15:48


Király
Dörzsárazás nem maradt el remélem.
2017.10.23 16:21:47 (103402.)
tutuvári
(Kovácsvágás)

Előzmény: vinczy86 @ 2017.10.22. 23:18:12


Ahogy írod, nem egyszerű feladat. Sokat méregetek, gondolkodom hogy lenne a legjobb. Gyakorlatilag ahová a csövek kerültek és kerülni fognak új bodé kerül. Alul felül erősítés a talpak alatt 3-as lemez alul felül. Közben nézelődök a neten hátha találok valamit, aki tőlem jóval okosabb és esetleg már csinált ilyet. Igen lehet hogy nem pont polski 126p ből kellene csinálni. De ez van nekem közúton és szeretnék egy ilyet. A zsiguliból elég volt. Most ez van előtérben. Remélem sikerül, hanem akkor pedig jön majd más lehetőség. Amikor már alakul valami akkor természetesen jönnek a képek. Köszönöm a segítséget és a jó indulatot.
2017.10.23 16:15:48 (103401.)
tutuvári
(Kovácsvágás)
Sziasztok. Megoldottam a feladatot. Sajnos semmilyen módon nem jött ki. Így az égetés módszerével tudtam csak kiszedni őket. Kicseréltem a függőcsapszeget és a szilenteket is. Köszönöm szépen a segítségeteket.
2017.10.23 10:47:34 (103400.)
CZsolti
(Békéscsaba)
Ha végképp nem megy másként, akkor a satus módszerrel próbáld meg kinyomatni a középső csövet. Ekkor a gumi is enged. Nekem legalábbis engedett.

Utána fémfűrészlappal óvatosan felhasítod a külső perselyt. Ezt megismétled a hasítással szemben is. Utána valóban az jön, amit Gyula is ír: csavarhúzóval megütni, lefeszegetni.

Nekem a segédirányító szilentek jöttek ki így. :)
2017.10.23 10:00:31 (103399.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: tutuvári @ 2017.10.22. 21:34:17


Ha van kilógó része a szilent fém házának, akkor érdemes lehet megütni csavarhúzóval. Gyengíti az összerohadt felületet.
2017.10.22 23:18:12 (103398.)
vinczy86
(Kosd)

Előzmény: tutuvári @ 2017.10.22. 20:42:11



Akkor nem kis feladatot találták ki magadnak. :)
Viszont mindenképp elgondolkodnék azon hogy a polski e az a típus ami ezeket a változtatásokat elbírja e egy komolyabb karosszéria erősítés nélkül. Alapból is sok helyen hajlamos repedezni, egy ekkora többletet nem biztos hogy szeretni fog. Sajnos a bódé kialakítása sem egy egyszerű dolog, pl a csövezést sem tudod "normálisan" kikötni az első doblemez felső részéhez mert az kb egy vonalba esik a műszerfal vassal. Nagyon kell matekolni hogy a műszerfalnál hogyan vezesd el a keresztmerevítőt hogy abból még a doblemezt is meg tudd támasztani. Nem egyszerű feladat, de hajrá és azért tedd ide ki a végkifejletet. ;)
2017.10.22 21:34:17 (103397.)
tutuvári
(Kovácsvágás)

Előzmény: Andrei @ 2017.10.22. 21:28:23


Holnap még megpróbálom valahogy kiszedni. Ha nem megy akkor jön az égetés. Köszönöm a segítséget
2017.10.22 21:28:23 (103396.)
Andrei
(Ráckeve)

Előzmény: tutuvári @ 2017.10.22. 21:03:17


Ha nem félted a satut, a tekerőre is tehetsz csövet, hogy legyen erőkar.
2017.10.22 21:03:17 (103395.)
tutuvári
(Kovácsvágás)

Előzmény: Andrei @ 2017.10.22. 20:53:28


Szia. Már próbáltam. Befogtam satuba. Az egyik végére tettem egy (az hiszem ) 19-e krova gyűszűt. A másik oldalára pedig egy olyan méretű csövet ami megtámasztja a tengelycsonkot de szilent belemegy. Már majdnem ugráltam a satun, de akkor sem jött ki. Lehet hogy égetés lesz belőle. Ki szerettem volna venni belőle rendesen, de ha nem megy akkor marad a gányolás. Köszönöm szépen a felajánlás. Sajnos elég messze vagyunk egymástól.
2017.10.22 21:03:12 (103394.)
Andrei
(Ráckeve)

Előzmény: Andrei @ 2017.10.22. 20:53:28


Itt látható hogy hogyan csinálja a csávó egy nem is túl nagy satuval:

https://www.youtube.com/watch?v=jC2xmp15WZ0

Itt pedig egy hasonló "célszerszám", mint ami nekem is van:



2017.10.22 20:53:28 (103393.)
Andrei
(Ráckeve)

Előzmény: tutuvári @ 2017.10.22. 20:19:22


Prés, vagy satu, célszerszámmal. Kell egy megfelelő méretű hüvely a szilent egyik oldalára, ebbe nyomod majd bele a másik oldalról egy pár mm-rel kisebb "dugóval".
Ha nincs ilyened, ki lehet égetni a gumit belőle, ekkor kiesik a közepe, utána fűrészlappal a külsejét is el tudod vágni. Gányolás, de működik. Az új szilent helyére préseléséhez viszont megint nem ártana célszerszám.

Mondanám, hogy adok kölcsön, de van közöttünk 300 km :)
2017.10.22 20:42:11 (103392.)
tutuvári
(Kovácsvágás)

Előzmény: vinczy86 @ 2017.10.22. 20:24:08


Én egy kis szórakozós autót szeretnék csinálni. Magamnak, de a gyereknek is. Ezért nézelődöm a neten. Amennyiben a gyári motort erősebbre cserélem akkor a féket is muszáj, mert valahogy meg kell hogy álljon. Persze valami biztos megállítaná, de ezt már egy párszor tapasztaltam a rally során, nem volt olyan jó érzés. Ez a futómű pedig megtetszett. Én arra gondoltam, hogy a nyúlványokból valami módon megerősíteni. Alul felül pedig átlapolni.
Azon is gondolkoztam, hogy a bukó csőhöz merevíteni. Ami a műszerfal alatt megy. Bár ez még csak elmélet, már annyit mértem és számoltam, hogy magam sem tudom mi lenne a jó.
2017.10.22 20:24:08 (103391.)
vinczy86
(Kosd)

Előzmény: tutuvári @ 2017.10.20. 21:46:45



Barkácsolni nem igen kell viszont lehet hogy lesz "mellékhatása" az átalakításoknak.
Egy hamarosan épülő autónkba szerettem volna én is tárcsaféket de egy nálam tapasztaltabb polskis elmondta a véleményét/tapasztalatait miszerint az erősebb fék elkezdi nyírni a laprugóbakokat. Persze ha jobban belegondolunk akkor tiszta lesz a dolog hogy az alubakok nagyon puhák egy komolyabb erőnek amiket egy jobb fék tud mérni a laprugóra.
Talán ezzel a trapézlengőkaros futóművel jobban teljesítene bár itt meg a doblemez vékonysága és kevésbé keménysége az ami aggasztó. Lakatos szemmel nézve a doblemez azon része ahová a rugóstagot kellene rögzíteni elég gyengécskének tűnik. Szerintem egy komolyabb kitámasztással működhet a dolog de akkor persze nem úszod meg barkácsolás nélkül. :)
Amúgy nagyon csinos az egész megoldás, nekem is piszkálja a fantáziámat. ;)
2017.10.22 20:19:22 (103390.)
tutuvári
(Kovácsvágás)

Előzmény: CZsolti @ 2017.10.22. 19:11:01


A szilentet szeretném kiszedni, utána pedig a függőcsapszeget.
2017.10.22 19:11:01 (103389.)
CZsolti
(Békéscsaba)

Előzmény: tutuvári @ 2017.10.19. 17:57:56


A tengelycsonkból akarod kiszedni a szilentet, vagy a függőcsapszeg perselyre gondolsz?
2017.10.22 16:37:37 (103388.)
tutuvári
(Kovácsvágás)

Előzmény: tutuvári @ 2017.10.20. 21:46:45


Csak azért kérdeztem volna, mert érdekelt volna véleményetek, hogy valaki rakott már be ilyet. Esetleg tapasztalat.
2017.10.20 21:46:45 (103387.)
tutuvári
(Kovácsvágás)
Az lenne a kérdésem, hogy a következő alkatrészek barkácsolás nélkül beszerelhetőek-e a kis autóba?
<www.olx.pl>#
<www.olx.pl>
Nem tudom jól csináltam-e, így lehet-e használni.
2017.10.20 19:49:15 (103386.)
sudi
(Budapest)

Előzmény: raver @ 2017.10.19. 23:54:36


Köszike
2017.10.19 23:54:36 (103385.)
raver
(Pápa)

Előzmény: sudi @ 2017.10.19. 12:39:35


Tess:


GENERÁTOR CSAPÁGY:

6203 2RS
62202 2RS
2017.10.19 17:57:56 (103384.)
tutuvári
(Kovácsvágás)
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy a függőcsapszeg szilentet, hogy lehet kiszedni? Mert én most feladtam, mert sehogy nem tudtam kiszedni. Köszi a segítséget leőre is.
2017.10.19 12:39:35 (103383.)
sudi
(Budapest)
valaki tudná a generátorcsapágyak méretét ?
2017.10.18 21:30:00 (103382.)
norberto
(Monor és Budapest)
Üdv!
Ha esetleg valakinek vezérműtengely helyét perselyezni kell a blokkházban, most kedvezően tudják vállalni ócsán Bejó Motor Műhely.
(Jelenleg 2db vár erre a javításra, de ha két héten belül oda kerül másik bevárják.)
2017.10.18 20:06:04 (103381.)
Boli
(Székesfehérvár)
Sziasztok!
Tudna nekem küldeni valaki régi kúpos kispókhoz kapcsolási rajzot mert valami barom kivágta a vezetékek egy részét a csomagtérből. Előre is köszönöm!

Boli szerkesztette 2017.10.18 20:10:02-kor.
2017.10.16 23:30:28 (103380.)
dexter
(bekescsaba)

Előzmény: Ridingsoul @ 2017.10.16. 19:00:48


a legtelenites ertelmetlen , mert a lassu benyomas ugyanolyan lenne mint a gyors - a lassu csak abban kulonbozik hogy a karmantyu nem feszul be es igy atereszt - fofekheger kampo.
2017.10.16 19:03:51 (103379.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: Hamerli Szabolcs @ 2017.10.13. 20:52:51


Helló!

Köszönöm az információt. Nekem is csak ilyen félinformációk rémlettek, de akkor falsok voltak.

Én valahol elkavartam a vonóhorgom műbizonylatát, de egyelőre nem is tervezem a felrakását.
2017.10.16 19:00:48 (103378.)
Ridingsoul
(Keszthely)

Előzmény: FUTO TOM @ 2017.10.12. 21:55:27


Előzmény: Barnapolski @ 2017.10.13. 07:14:43



Igen, arról van szó. Műbizonylatot nem adnak, de számlát igen, a horog H-számával. Hivatalos autóbontótól veszem, plusz a vizsgabázis ahova viszem műszakira, őket is régóta ismerem, szerintem elfogadják. Ha mégsem, akkor van más alternatíva is a papírra :)
- közben persze a saját berkeinken belül (szintén bontó) is talált a kolléga egy horgot, amiről egyelőre még semmit nem tudok. Ha esetleg valakit érdekel, számoljon vele, hogy úgy néz ki nekem lesz egy felesleg.

Előzmény: KeMa @ 2017.10.13. 12:50:58


Fékhatás van, de a koppanást nem szoktam megvárni, hanem elengedem és újból rálépek. Gyanítom én is, hogy az lesz a ludas, de egy légtelenítést még megengedek magamnak.
2017.10.14 07:34:39 (103377.)
Medve1
(Győr)

Előzmény: Kopányi Sándor @ 2017.10.13. 23:37:16


Köszönöm a gyors választ,meg nézem!!
2017.10.13 23:37:16 (103376.)
Kopányi Sándor
(Besnyő)

Előzmény: Medve1 @ 2017.10.13. 18:56:10


Ac lökőrúd környékén néznék körül, hézagolás változtatható, lehet sok a tömítések vastagsága, így keveset nyom az ac-n a rúd, ha elejti a benzint, nem vagy alig akarja felkapni a tankból.
2017.10.13 20:52:51 (103375.)
Hamerli Szabolcs
(Pécs)

Előzmény: Obrotka Gyula @ 2017.10.12. 18:28:44


Szia Gyula!
A vonóhorgos témához szeretnék csak annyit hozzáfűzni, hogy 2015-ben kapott a kisautóm is vonóhorgot Kecskemétről, a Carmax-tól. A vizsgán gond nélkül bejegyezték a forgalmiba. Vontatási adatok: fék nélküli: 290 kg, fékezett: 410 kg.
A Skif sátras utánfutót megpakolva gond nélkül húzza, egyedül a fékezésnél kell rászámítani. 2016-17-es találkozón már így vettem részt, és nem volt semmi probléma az úton.
2017.10.13 18:56:10 (103374.)
Medve1
(Győr)
Üdvözlök Mindenkit!

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok,egy ismerősömnek van egy 1987-es 38500km futott p126-osa, Régóta problémája,hogy 1-2nap állás után nagyon nehezen indul!!
AC pumpa cserélve,karburátor átnézve,még egy visszacsapó szelepet is építettünk be.
Mi lehet a próbléma?
Ebben szeretném a segítségeteket kérni.
2017.10.13 12:50:58 (103373.)
KeMa
(Budapest)

Előzmény: Obrotka Gyula @ 2017.10.12. 18:28:44

Baznak nemrég lett horgas a pókja, szerintem még engedélyezik.

Előzmény: Ridingsoul @ 2017.10.12. 18:37:05

Lassan nyomod a fékpeádlt, és egyszercsak koppan a padlólemezen különösebb fékhatás nélkül? Nekem ezt a főfékhenger hiba okozta.

2017.10.13 07:14:43 (103372.)
Barnapolski
(Hajdúböszörmény)

Előzmény: Ridingsoul @ 2017.10.12. 19:28:05


10 ér van hozzá műbizonylat is?
Hol lehet ennyiért horgot venni?
2017.10.12 21:55:27 (103371.)
FUTO TOM
(Miskolc)

Előzmény: Ridingsoul @ 2017.10.12. 19:28:05



Szvsz nem fog ezzel menni (ha arról a bontott 10e ft ért hirdetettről van szó amit találtam vaterán), én 2,5 éve szereltem fel pókra kb ezzel megegyező kinézetűt (bekötési pontok azonosak voltak ezzel ugyanúgy lökős alatt rögzült) de én újat vettem, műszakinál kérték is a műbizonylatot amit kaptam hozzá.
Műbizonylat nélkül nem engedik át műszakin valami bontott horoggal úgy gondolom.
Egyébként meglepően stabil cucc ez is (bár ami bemegy lengőkar alá biztos stabilabb) de én pl városból hazahúztam ignist mikor elszakadt kuplung bovdene :D
2017.10.12 19:28:05 (103370.)
Ridingsoul
(Keszthely)

Előzmény: Obrotka Gyula @ 2017.10.12. 18:42:04


Igen, ahogy írtad is a rögzítési pontjait és én is jobban belegondoltam, nehézpótot nem kellene húzni vele... :D
De ha már műszakis, meg - szerintem 10e-ért - jó áron van a horog, akkor miért ne.
2017.10.12 18:42:04 (103369.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: Ridingsoul @ 2017.10.12. 18:37:05


Nem konkrét tapasztalat, csak valahol, valakitől hallottam, aki látott már olyat... :)

Nekem is ilyen horgom van, mint amit írsz. Komoly terhet nem kötnék rá, maximum egy nagyon könnyű utánfutót.
2017.10.12 18:37:05 (103368.)
Ridingsoul
(Keszthely)

Előzmény: Obrotka Gyula @ 2017.10.12. 18:28:44


Másodpercre pontosan...
Hát nagyon bízom benne, hogy engedélyezik. Egyelőre még fékproblémák vannak ( finoman adagolva egy idő után beesik a pedál - remélem csak levegős ), meg néha nincs irányjelző. Ja és a bal első helyzetjelző szabadságra ment.
Aztán most sikeresen beleraktad a bogarat a fülembe, hogy még elbukhat a horog miatt is. De régóta ismerős helyre viszem, ott már sokminden átment... Khm.
Ha nem törvényi háttere van ennek, akkor szerintem nem lesz gond.
2017.10.12 18:31:07 (103367.)
Ridingsoul
(Keszthely)

Előzmény: Ridingsoul @ 2017.10.12. 18:12:59


Na közben lengyelre lefordítva már találtam értelmes képeket róla ( hak ) :)
Viszont nekem nem az a fajta fog jönni, mint amiről 1000 kép van fent, aminek egy nagy U alakú kitámasztása van valahol a hátsó ülés magasságában, hanem egy tök egyszerű zártszelvény, két szélén laposvas, meg furat.
( Nézzetek rá vaterán, csak ne üssétek le, mert az már az enyém :) )
2017.10.12 18:28:44 (103366.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: Ridingsoul @ 2017.10.12. 18:12:59


Helló!

Két fajta van.

Az egyik csak a hátfalon rögzül, a lökhárító tartóvasi alatt. A másik verzió ugyanitt és a lengőkar belső bekötési pontjainál is.

Majd beszámolhatnál a történet végéről, mert valami rémlik, hogy pókra már egyáltalán nem engedélyeznek horgot.
2017.10.12 18:12:59 (103365.)
Ridingsoul
(Keszthely)
Sziasztok! Vonóhorgosítok. Vagyis szeretnék. Most lesz műszakis a kicsike, és találtam baráti áron kampót.
Kérdés: Hova kell rögzíteni? Oda ahova a hátsó lökhárító is rögzítve van? Mert jövő héten megjön a vonóhorog, de akárkit kérdeztem, csak hümmögött, hogy hát valahogy biztos fel lehet rakni :)
2017.10.12 00:39:31 (103364.)
Marczin Robert
(MISKOLC)

Előzmény: momo850r @ 2017.10.11. 21:35:12


Vagy karburátor csere (de sajnos idővel az újnál is előfordulhat ez a probléma), vagy azt szoktuk csinálni, hogy a rézcső karburátorba illeszkedő részét megérdesítjük (csiszolóvásznon keresztül egy kicsit megkocogtatni kalapáccsal) majd fémragasztóval megkenve visszanyomjuk a karburátorba.

Fórum

Partnereink



 

Képek


  • Buster17

  • evasara
  • Hirdetés
    Hirdetés
  • Hirdetés
    Hirdetés
  • Hirdetés
    Hirdetés

Hirdetés